Európán kívül eddig is voltak automatikus váltóval szerelt Daciák (vagy annak Renault megfelelői), hivatalosan a túlzottan alacsony kereslet miatt nem kínáltak alternatívát a kézi kapcsolású váltónak kontinensünkön. Ennek azonban vége, a Sandero és a Logan típusoknál ugyanis mostantól rendelhető robotizált váltó.
A 0,9 literes háromhengeres turbómotorhoz lehet kérni au Easy-R fantázianevű szerkezetet, ami a kapcsolás terhe mellett pár decis fogyasztás-megtakarítást is hoz, a 90 lóerős motorral szerelt Logan és Sandero szabványos átlaga ezzel a váltóval 4,9 l/100 km. Az automatikus mellett kézi üzemmódja is van az Easy-R váltónak, utóbbi esetben a váltókar mozgatásával lehet a fokozatok között kalandozni.
A nemrég új benzinmotorral gazdagodó Duster frankfurti újdonsága az Edition 2016 elnevezésű limitált széria, amely az esztergált felületű 16 colos könnyűfém felni mellett az új Altai Zöld karosszériaszínt is bemutatja – ez váltja az eddigi olívazöld színt. Az utastérben Silicon fekete vagy Féderer szürke belső hangulat választható, a Media Nav Evolution nevű érintőképernyős fejegység ott van a fedélzeten javított navigációval, okostelefon-kapcsolódással és tolatókamerával – a sajtóközlemény alapján a helyi forgalmazók döntenek majd az Edition 206 csomag pontos tartalmáról, úgyhogy ez változhat.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!