Az adja a KG Motors által készített Minimum Mobility Concept ötletét, hogy a kétkerekű robogó nem mindig életképes alternatíva – vannak, akik már túl öregek ahhoz, illetve néha az időjárási körülmények se kedveznek a motorozáshoz. Erre megoldás a zárt karosszéria, ami 2,45 méter hosszú és 1,09 méter széles, ezzel még egy kei-kategóriás autónál is sokkal kevesebb helyet foglal. A karosszéria orra és fara szimmetrikus, épp csak a lámpa-panel eltérő a haladási iránynak megfelelően. Mindkét oldalról meg lehet közelíteni az egy szem ülést, amely előtt hagyományos autó-kezelőszerveket találunk.
A hajtásról gondoskodó villanymotor tartós teljesítménye 0,8 lóerő, csúcsteljesítménye 6,8 lóerő, az akkumulátor-kapacitást nem árulták el, csak azt, hogy egyszerű konnektorról – japánban 100 V-os feszültség – 5 óra alatt tölthető fel, és 100 km-es hatótávolságot biztosít. A KG Motors 2024-ben kezdi a mopedautó tesztelését úgy, hogy tényleges felhasználóknak lízingeli azt, és terveik szerint 2025-től lesz az megvásárolható 1 millió jenes áron (2,9 millió Ft), a fenntartási költségek pedig megfelelnek egy robogóénak.