Hetven évvel ezelőtt dobta piacra a Jaguar márka első sportkocsiját, az XK 120-as 1948-ban a leggyorsabb autó volt. Erre emlékezik meg az F-Type alapján készített Chequered Flag Limited Edition, amely alapján most két raliautót is épített a gyár. Egészen pontosan az NUB 120-as rendszámú autó volt a példakép, amellyel Ian Appleyard indult az Alpine, RAC és Tulip ralin – utóbbi kettőt meg is nyerte.
Az FIA szabályzatának megfelelően építették fel a raliautókat, a biztonsági rendszerek (bukókeret, hatpontos övek, tűzoltórendszer, stb.) mellett a felfüggesztést és a fékrendszert is módosították, kiegészítő fényszórók sora került az orra. Lágyabbra vették a rugókat, a kézzel készített lengéscsillapítók is lágyabbak, hogy nagy sebességgel haladhasson az autó a gyorsaságikon.
A motortérben a 2,0 literes, 300 lóerős Ingenium turbómotor dolgozik, a verseny-követelményeknek megfelelő önzáró differenciálmű kerül a hátsó hídra, és hidraulikus kézifék is segíti a gyors kanyarodást.