Ha leegyszerűsítjük a kérdést, a tehetős tajvani megrendelő egy felfrissített Ferrari 812-est vásárolt, ha pedig a valóságot nézzük, akkor a Ferrari formatervező stúdiója Flavio Manzoni vezetésével teljesen új, lágyabb megjelenésű karosszériát és egyedi felniket rajzolt a Ferrari 812 műszaki alapjára, és a Special Projects nevű műhelyben aztán ez alapján megépítették az SP51-es roadstert.
Majdnem végigfut az autón a kék-fehér versenycsík, elöl már az alsó koptatón elkezdődik hátul viszont a lökhárító felett véget ér. Bőven vannak látható karbon elemek is a karosszérián, az ülések mögötti domborulatokat például egy ilyen szárny köti össze, de a szélvédő tövében is ilyen a szellőzőnyílásokat is magába foglaló elem. A fényezett részeket borító Rosso Passionale elnevezésű vörös árnyalat az ülések Alcantara borításán is visszaköszön, a díszvarrás kék és fehér cérnája természetesen a versenycsíknak felel meg.
A gyár nem nyúlt a technikához, tehát a 6,5 literes szívó V12-es 800 lóerős (8500/perc), nyomatéka 718 Nm (7000/perc), a tömeget nem ismerjük, és így a menettulajdonságok változásairól sem tudunk beszámolni.