A Porsche 911-es sorozaton belül a GT3-as jelzés a szívómotoros kihegyezett modellek sajátja – és erre a Porsche nagyon is odafigyel, ahogy azt az Aston Martin nemrég megtapasztalta -, a turbómotoros kihegyezett autókat GT2 néven kínálják. Ezt a nevet azonban nem sikerült levédenie a stuttgartiaknak, ezért készíthette el a Renault a Fluence alapján a saját GT2-esét.
A Buenos Airesi Autószalonon a Sandero RS 2.0 és a Duster Oroch mellett mutatkozott be a Fluence legújabb változata, amelyben 2,0 literes benzines turbómotor dolgozik. Sajnos nem pont azt kapta meg a lépcsős hátú limuzin, mint a Mégane RS, jelen esetben csak 190 lóerő a maximális teljesítmény – azért ez is bőven elég a tempós haladáshoz. Csak 6 fokozatú, kézi kapcsolású váltóval adják a Renault Fluence GT2-est, amely 8 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/órás tempóra, csúcssebessége 225 km/h. Azt, hogy igazi sportkocsiról van szó, jól jelzi, hogy ott van a fedélzeten az RS Monitor (turbónyomás, hosszanti- és keresztirányú gyorsulás kijelzése). Nem érdemes reménykedni, a Fluence GT2 marad Dél-Amerikában.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!