A mini méretű Kwid, a Captur és a Duster mellé érkezik az indiai piacra a Triber nevű mini egyterű, amely szabadidő-autós megjelenéssel próbálja álcázni, hogy felkészítették az úttalan utakra is – a fekete műanyag védőburkolatok óvják a fémet a külső behatásoktól, és nem túlzó a 182 mm-es hasmagasság.
Alig hagynak valami teret a technikának, hiszen három olyan üléssort helyeznek el a 4 méteres karosszériában, amely a gyár bevallása szerint felnőtteknek is kényelmes helyet biztosít. A hátsó sor külön álló ülései kivehetőek, a középsők tologathatóak és lehajthatóak; összesen százféle konfigurációt lehet kialakítani. Elöl a műszerfalon, a második sorban a B oszlopokon, a harmadik sorban pedig a tetőn találhatóak a szellőzőnyílások.
A 8 colos központi érintőképernyő mellett digitális a műszeregység, ami annak köszönhető, hogy a Renault-Nissan szövetség aktuális moduláris építőkészletét használták fel a Triber alapjának. Szintén ezért került a legújabb fejlesztésű, a szívó- és kipufogóoldalon változó szelepvezérlésű 1,0 literes háromhengeres (72 LE/96 Nm) a motortérbe, a váltó ötfokozatú kézi kapcsolású vagy robotizált. A Renault a következő három évben 200 ezer darabra meg akarja duplázni indiai értékesítését, amiben a fő szerep a Chennaiban gyártott Triberre hárul.