Tavaly a teljes magyarországi autópiac 20,4 %-os növekedést produkált, ettől kissé elmarad ugyan a BMW Csoport +16 %-os növekedése, de nem panaszkodnak; állami flották nélkül a legfőbb vetélytársak se tudták volna megelőzni őket. A magyar piac 2689 BMW személyautóval és motorkerékpárral, illetve 224 Minivel járult hozzá a konszern teljesítményéhez.
A legnépszerűbb típus az 5-ös sorozat volt, amely a 619 darabos értékesítésével úgy szerezte meg a prémium-nagyautók kategóriájának csúcsát, hogy csak 11 hónapig volt megvásárolható (februárban kezdett), ezen kívül még a közel 1000 darabos X-értékesítést emelték ki, ezen belül is az X1 (27,2% piaci rész), az X5 (35,2% piaci rész) és az X6 (13,1% piaci rész) szintén kategória első. Egyébként az összkerékhajtású (59,4%) autókat vásárolják a legtöbben. Sikertörténet az i almárka, az iPerformance modellek és immár a Mini Cooper S E Countryman All 4 hálózatról tölthető hibrid is, ezeknél 57%-os növekedést produkáltak. Az i3-asból 127 darabot, az i8-asból 13 darabot értékesítettek 2017-ben Magyarországon. A BMW Motorrad 367 darabos értékesítése 35,42%-os növekedést jelent, az R1200 GS/Adventure a maga 126 db-os eredményével a második legnépszerűbb nagymotor Magyarországon.
2018 folyamán is számos újdonsága lesz a BMW Csoportnak, januárban kezdik forgalmazni az i3 felfrissített változatát, és ezzel együtt az i3S nevű változatot. Márciusban érkezik az X2-es szabadidő-kupé, a kikapcsolható összkerékhajtással rendelkező M5-ös, a megújult megjelenésű és technikájú 2-es Active Tourer és Grand Tourer a kereskedésekbe. Márciusban a Mini szalonokban a friss 3-ajtós/5-ajtós/Cabrio Mini lesz az újdonság. Májusban már a felfrissített i8 Coupét és az új i8 Roadstert üdvözölhetjük. Ezen felül nem akart dátumokat közölni a BMW Magyarország képviselője, de említette még (a korábban álca nélkül is látott) 8-as sorozatú kupé, a Z4-es Roadster és az X7-es szabadidő-autó értékezését is.