Most, hogy egy rövid renault-s közjáték után a Fiat Professional is visszatér a közepes méretű haszonjárműnél Stellantis műszaki alapjához, visszahozták a Scudo nevet is. A konszern oroszországi gyárából szállítják majd a megrendelőknek az újdonságot, már ha lehet így nevezni egy olyan konstrukciót, ahol csak a hűtőrács az egyedüli olyan karosszériaelem, amit nem láttunk korábban.
A karosszériaválaszték ugyanazt a 2 tengelytávot és hosszt jelenti, mint a testvérmodelleknél, a raktér térfogata 4,6-6,1 köbméter. Egy- (Furgone) vagy két üléssoros (Furgone Crew Cab) haszonjármű, személyszállító (Cabinato) vagy személyautó (Combi) kialakítással lehet választani a Fiat Scudo-t.
Az akkumulátoros-elektromos hajtásnál 136 lóerő csúcsteljesítményű a hajtómotor, és 50 vagy 75 kWh kapacitású akkumulátor közül lehet választani, utóbbinál 330 km a szabványos hatótávolság; a fedélzeti töltő 11 kW teljesítményű, és 100 kW-os villámtöltéssel 45 perc alatt lehet elérni a 80%-os töltöttséget. Két dízelmotor körül lehet választani, az 1,5-ös 102 vagy 120 lóerővel választható, ehhez 6 fokozatú kézi kapcsolású váltót adnak, a 2,0 literes dízel 145 vagy 177 lóerős, előbbinél extra, utóbbinál széria a 8 fokozatú automatikus váltó. Extraként az állítható beavatkozású GripControl menetstabilizáló is elérhető, de az orosz Stellantis üzemben a futószalagon készülnek a Dangel-féle összkerékhajtású modellek, ez az extra várhatóan flottaügyfeleknek lesz elérhető.