Ha a cikket olvasva a falon kopogást hallanak, akkor önök minden bizonnyal egy Hyundai Genesis Coupe tulajdonos mellett tartózkodnak. Ők a gyors vásárlással ugyanis lemondtak 73 illetve 42 lóerőről – ami egy hátsókerékhajtású sportkocsinál igenis jelentős tétel.
Az új modellévre átrajzolt karosszéria-orr a Velosterhez teszi hasonlatossá a Genesis Coupet, a motorok teljesítményének növelésére meg azét volt szükség, mert a kis kupéból elkészült a turbómotoros változat, márpedig a házon belüli rangsornak meg kell maradnia.
A korábban 201 lóerős 2,0 literes négyhengeres turbómotor teljesítménye 274 lóerőre emelkedik, a maximális nyomaték 302 Nm-ről 372 Nm-re emelkedett. Ezek után a 3,8 literes V6-ost se hagyhatták változatlanul, ennél 302-ről 348-ra gyarapodott a lóerők száma, a nyomaték 400 Nm. Alapáron hatfokozatú, kézi kapcsolású váltó jár mindkét erőforráshoz, amit némi felár ellenében a Hyundai saját fejlesztésű, nyolcfokozatú automatájára cserélnek.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!