A 420 lóerő teljesítményű 4,7 literes V8-as motorhoz nem nyúltak, de minden mást megbolygattak a modellfrissítés során az Aston Martin mérnökei a V8 Vantage – V12 Vantage esetén.
Alapáron továbbra is hatfokozatú, kézi kapcsolású váltót adnak, felár ellenében a hétfokozatú Sporthift II robotizált váltót adják. Utóbbi gyorsabban kapcsol, mint az általa leváltott, hatfokozatú Sportshift, hosszabb a végáttétel, rövidebbek a fokozatok – az Aston Martin szerint közúti autózásnál jobb a vezetési élmény. Ebben szerepe van még a közvetlenebb kormányzásnak, a szélesebb abroncsoknak, és a nagyobb fékeknek.
A megújult Aston Martin Vantage-et az első lökhárító nagyobb légbeömlő nyílásairól lehet felismerni, a Vantage S változaton karon kiegészítők és sportos hangzású kipufogórendszer is található még.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!