Amíg a Moszkvics 3-as szabadidő-autóval a tömegpiacot célozzák, az egykori Renault-gyárban újjászületett orosz márka második modellje a 6-os nevű szedán lesz, amivel a cégautó-piacon akarnak hódítani – valószínűleg a 3-ashoz hasonlóan inkább felső utasításra elrendelt beszerzésekről lesz majd szó, bár ehhez lesz majd néhány szava a szintén orosz állami tulajdonban levő, a Vestával nagyon hasonló autót kínáló Ladának is. A 2022 nyarán bejelentett ütemterv szerint egyébként ez a szedán a márka 3. autója lett volna, de kimaradt egy szabadidő-autó a bemutatók sorából.
Nem új járműről van szó, a Kínában 2019 óta gyártott JAC Sehol A5 Plus átmárkázott változata a Moszkvics 6, amelyet kevesebb-több sikerrel Oroszországban is forgalmaznak 2020 óta. A Moszkvics márka új modelljének műszaki tartalmát nem részletezték, de Kínában a Moszkvics 3-asnál is használt 1,5-ös turbómotorral (184 LE/300 Nm), illetve akkumulátoros-elektromos hajtással (193 LE/340 Nm, 64,5 kWh kapacitású akkumulátor) kínálják a Sehol A5 Plus-t, várhatóan mindkét hajtást átveszik majd az oroszok. A sorozatgyártást, pardon a Kínából érkezett készletek összeszerelését az év második felében kezdik el, és nem sokkal ezt követően leszállítják majd az első példányokat a vásárlóknak.