Még szeptemberben jelentek meg az első hivatalos felvételek a kínai piac számára kifejlesztett Ford Equator nevű óriás szabadidő-autóról, amelynek nem is a kettéosztott fényszóróval és hatalmas króm hűtőráccsal megrajzolt orra a legkülönlegesebb része, hanem a műszerfala. Ott nem a többi Fordnál látott, nagy méretű központi érintőképernyőt használják, hanem egy közös panel alá kerül a műszeregység és a lapos központi érintőképernyő, ahogy azt például a Mercedes-Benzeken látni.
A Jiangling-Ford által kifejlesztett autó utasterében három üléssort helyeznek el, az elsőként megismert hatszemélyes belsőnél a második sorba elektromos állítású, karfás foteleket helyeznek, a harmadik üléssor a kétszemélyes pad. A rózsaszín külsőhöz passzoló belső hangulat nem alapfelszerelés, a normál modellek szürke belsőt kapnak. Keresztmotoros padlóra építették fel a Ford Equatort, amely egyedüliként 2,0 literes (221 LE/360 Nm) EcoBoost turbómotorral készül, a váltó hatfokozatú duplakuplungos, az összkerékhajtás feláras extra.