A Mercedes-AMG GT Coupé belépőmodellje azoknak készül, akik a vezetés hamisítatlan örömére vágynak, hiszen a GT 43-asnál nincs összkerékhajtás, és a hátsókerék-kormányzás is feláras extra. A 2,0 literes 4 hengeres elektromos turbót és 48 voltos lágyhibrid rendszert (pár pillanatig +14 LE) is kap, teljesítménye 421 LE (6750/perc), nyomatéka 500 Nm (3250-5000/perc). Ezzel a 0-100 km/óra gyorsulást 4,6 másodperc alatt letudja a Mercedes-AMG GT 43, a csúcssebesség 280 km/óra.
A felfüggesztésben új megoldásokat használnak, az acél csavarrugókat a gyártás során beleragasztják a talpba, ezzel megakadályozzák, hogy kosz és víz jusson a kettő közé, ami korróziót okoz – ennek kiküszöbölésével darabonként 0,2 kg-mal sikerült csökkenteni a rugók tömegét. A másik újítás a változó falvastagságú első-hátsó stabilizátor, amelynél csak a rögzítésnél (szilent) van vastag csőfal, egyébként vékonyabbat használnak. Elöl 390 mm-es tárcsákat használnak 6 dugattyús nyereggel, hátul 360 mm-es tárcsát 1 dugattyús nyereggel, a féktárcsa pereme acél, közepe alumínium, a kettőt speciális szegecsek tartják össze. A Mercedes-AMG GT 43 hamarosan rendelhető lesz.