Indiában augusztus elején leplezték le a Hyundai Grand i10 Niost – és időközben már forgalmazzák is -, amely gyakorlatilag megegyezik azzal a Hyundai i10-essel, amelyet a Frankfurti Autószalonon lepleznek le „világpremierként”; oké, technikailag eltérő a név és a LED-es menetfény is.
Sokkal látványosabb lett a karosszéria megformálása, hiszen ilyesmi kell a megcélzott, fiatal vásárlóknak, bár nekik fontosabb lesz majd a szintén elérhető modern fejegység a 2 centivel alacsonyabb tetőnél, vagy a 2 centivel nagyobb szélességnél. Akár 16 colos felnikkel is választható az új miniautó, a 10 alapszín és a piros vagy fekete tető kombinációjából 22-féle megjelenést lehet összekombinálni.
Az új műszerfallal a térérzetet javítják, a nagy méretű és mintás díszbetét átlóg az ajtókárpitra, sok a tárolóhely, köztük a kütyüket befogadó polc és fiók. A beltérnél négyféle szín közül lehet választani. A nagyobb tengelytáv miatt bővült a hátsó tér, az alacsonyabb övvonal miatt jobb a kilátás, vékonyabb C oszlop javítja a kilátást parkolásnál. A csomagtér 252 literes, a rakodóperem 29 mm-rel került alacsonyabbra.
A központi érintőképernyő 8 colos képátlójú, ami a miniautók között rekord, az okostelefon-tükrözés széria, a vezetéknélküli telefontöltés opció, ahogy a navigáció is előfizetés kérdése csak. Bővült a vezetőtámogató rendszerek sora, a gyalogosfelismerős koccanásgátló mellett fényszórósegéd, sávtartó, fáradtságfigyelő és intelligens sebességhatár-kijelző is elérhető.
A piaci rajtnál két motor választható, az 1,0 literes (67 LE/96 Nm) és az 1,2-es (84 LE/118 Nm), mindkettőhöz ötfokozatú kézi kapcsolású vagy robotizált váltó kérhető. Széria a motorleállító, extraként ECO Pack nevű csomag is kérhető, amelynél hosszabb végáttétellel, négyüléses utastérrel és 14 colos kerekekkel csökkentik a fogyasztást. Egyes piacokon később majd LPG-hajtású változatban is elérhető lesz majd az új Hyundai i10-es.