A sportos modelleket kínáló MG márkán belül almárkaként jelenik meg a Black Label, amely nevének megfelelően fekete márkajelzést és karosszériadíszeket használ, elsőként a most bemutatott MG 7-es 4 ajtós kupé kapja ezt a körítést. A nevet ugyan a Rover 75-ösön alapuló típusról veszik át, amelyet Kínában nem ZT, hanem MG 7 néven forgalmaztak, de hangsúlyozzák, hogy teljesen új fejlesztésű autóról van szó.
Keret nélküli ajtókon keresztül lehet bejutni a 4884 mm hosszú, 1889 mm széles, 1447 mm magas autó utasterébe, a hátsó szárny városi tempó felett felbillen, 100 km/órás tempó felett kinyílik, hogy stabilizálja a légáramlást és így csökkentse a zajt és a fogyasztást. A műszerfalon egy üvegpanel mögé összesen 33 col képátlónyi monitorokat építenek be, 14 hangszórós BOSE hifi gondoskodik a megfelelő zenei aláfestésről, piros (Cabernet Vermillion) vagy zöld (Peacock Forest) lehet a belső hangulat.
Az első kerekeket a SAIC új fejlesztésű, 2,0 literes lökettérfogatú, változó geometriás turbót használó benzinmotorja (261 LE/405 Nm) hajtja 9 fokozatú automatikus váltón keresztül, a 0-100 km/óra gyorsulás 6,5 másodpercig tart, elektronikus differenciálzár és lengéscsillapítás fokozza igény szerint a vezetési élményt. A szabványos fogyasztás egyébként a WLTP-norma szerint 6,94 l/100 km. Nem tudni, hogy az MG 7 ebben a formában globális modell lesz-e, Európában elektrifizált hajtás nélkül nem tud labdába rúgni a típus, egyelőre pedig nem kínálnak ilyet hozzá.