Szigorúan véve nem genfi világpremier a Ford B-Max kisautó-egyterű, hiszen azt egy héttel korábban, a barcelonai Mobile World Congress nevű rendezvényen már megmutatta a nagyvilágnak maga Bill Ford, azért muszáj megemlíteni.
A B oszlop nélküli autóról végre vannak motoradatok is, amelyek közül két dolgot érdemes kiemelni: egyszerre lesz elérhető az 1,6 literes benzines és az azt leváltani hivatott 1,0 literes turbós, valamint egy új, 1,5 literes lökettérfogatú dízel is választható. Menjünk sorban. Az alapmotor egy 1,4-es négyhengeres 90 lóerővel, ezt követi az 1,6-os 105 lóerővel, majd jön az 1,0 literes EcoBoost 100 és 120 lóerős teljesítménnyel. Két dízel van, az 1.5 TDCi 75 lóerős, szabványos fogyasztása 4,1 l/100 km, az 1.6 TDCi 95 lóerőt és 4,0 liter/100 km-es átlagot tud.
A B oszlop száműzésén kívül olyan megoldások is megkönnyítik a Ford B-Max használatát, mint az előrehajtható anyósülés-támla, vagy a MyFord kommunikációs egység – utóbbi volt az indoka az előrehozott bemutatónak.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!