A Mitsuoka karosszériaépítő manufaktúra egészen mostanáig klasszikus stílusban épített át személyautókat, az Orochi nevű saját fejlesztésű sportkocsi mellett talán a nyújtott tengelytávolságú Mazda MX-5-ös átépítésük a legvadabb. Most pedig egy új ágazatot indítottak, rögtön háromféle halottas autót is bemutattak.
Természetesen mindhárom autó magán viseli a manufaktúra jellegzetes stílusát, hiszen azokat az egyébként is átépítésre kerülő autókból alakították ki, ami vagy a japán belpiacos Toyota Corollát (akár hibrid hajtással is) vagy a szintén japán belpiacos Nissan Sylphy nevű autót jelenti, utóbbi műszakilag közeli rokona a nálunk Pulsar néven forgalmazott kompaktnak.
A legegyszerűbb átalakítást a tetővonal megemelését és a hátsó túlnyúlás 40 centivel való megnövelését jelenti, ennek eredménye Nissan kiindulási alapnál 5,36 méteres hossz, 1,83 méteres szélesség és 1,7 méteres magasság.
Aztán ott van a középen is megnyújtott karosszéria, ennél a már előbb említett farrész-átépítés mellett még 1,2 méterrel megnövelik a tengelytávolságot is, aminek 6,56 méteres hossz az eredménye. Ennél már nagyon kilóg a lóláb, a hátsó kerékjárat környékén nem lett valami szép az átépítés.
A harmadik pompakocsit a Toyota alapon követték el, ennél a tengelytávolságot nyújtották meg 60 centivel és megemelték a tetővonalat is. Talán még ez a leginkább szemrevaló alkotás azáltal, hogy úgy-ahogy arányos a megjelenése.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!