Anyagminőség és szolgáltatások terén a Chevrolet Aveo hatalmasat lépett előre, azonban a GM márkája nem akar megfeledkezni azokról a vásárlókról sem, akik az egyszerűbb – és olcsóbb – autókat kedvelik. Nekik szánják a Cobalt nevű, lépcsős hátú kisautót.
A Buenos Airesi Autószalonon tanulmányként állítják ki a gépet, amelynek megjelenését spoilerkészlettel, könnyűfém felnikkel és üvegtetővel dobták fel. A forma egyébként egész divatos lett, igaz, a végleges ítélethez mindenféle cicoma nélkül, dísztárcsás kerekekkel is látnunk kellene a gépet.
Az utastér is jópofa, a műszeregység lényegében a Spark-új Aveo félig analóg (fordulatszámmérő) félig digitális (sebesség, üzemanyagszint, számítógép) megfelelője, de ezúttal nem a kormánnyal együtt mozog, hanem hagyományosan építették be a műszerfalba. Európában is minden bizonnyal forgalmazni fogják a típust, erre utal, hogy az 1,3 literes turbódízel is elérhető lesz a Cobalthoz, egyébként 1,8 literes benzines lesz a legnagyobb. Kézi és automatikus váltó közül lehet majd választani, és lesz E85-tel is üzemelő változat.