Globális modellként készül a Ford Ranger, amelyet jelenleg benzin- és dízelmotorral forgalmaznak, de hamarosan elérhető lesz a plug-in hibrid hajtás, amelyet majd az akkumulátoros-elektromos változat követ. A Ranger PHEV a 2,3 literes EcoBoost turbómotort használja, e mellett egy villanymotor hajt be a 10 fokozatú automatikus váltóba, a rendszerteljesítményt nem árulták el, a nyomaték pedig „magasabb, mint bármely más változatnál”, azaz több, mint 600 Nm – ez a V6-os dízel értéke.
A 14,4 kWh kapacitású akkumulátorral – ez ugyanannyi, mint a Kuga PHEV esetén – akár 45 km-es elektromos hatótávolságot ígérnek, de a Ford Ranger PHEV haszonjárműnél fontos tulajdonság még, hogy ekkora energiával már sokáig lehet elektromos kéziszerszámokat működtetni a plató oldalfalában lévő elektromos konnektor (Pro Power Onboard) jóvoltából, de kempingezésnél is jól jöhet ez a lehetőség. Fontos, hogy a plug-in hajtású Ranger megőrzi a 3,5 tonnás vontatási képességét.