Az Isuzu pick-up története 1963-ig nyúlik vissza. A japánok első platós modelljüket a Bellett személyautóból készítették el, az 1972-es Faster azonban már klasszikus kisteherautó volt, a General Motors az USA-ban Chevrolet LUV, Európában Bedford KB néven forgalmazta, a harmadik generációt mi már Opel Campóként ismertük. Magyarországon 2010-ben indult el a D-Max hivatalos karrierje, az aktuális modellt 2019-ben, 8 év után leplezték le. Klasszikus, munkára tervezett konstrukció létére kifejezetten látványos külsővel dobták fel, a tengelytáv a korábbinál 3 cm-rel hosszabb lett, viszont ennyivel rövidebbre is szabták a karosszériát. A korábbinál merevebb, mégis könnyebb alvázra úgy rögzítették az új fülkét, hogy az kevésbé vegye át a különböző vibrációkat. Magában a fülkében 30-ról 46%-ra nőtt a nagyszilárdságú acél aránya, és jelentősen növelték a tető terhelhetőségét. A plató teherbírása nem nőtt, az új eljárással készülő laprugók azonban komfortosabbak és tartósabbak is.
Az elöl kettős keresztlengőkaros futómű geometriáját megváltoztatták, illetve a fékrendszer teljesítményét megnövelték. Orrában egy 1,9 literes, négyhengeres, 163 lóerős, 360 Nm nyomatékú, közös nyomócsöves, közvetlen befecskendezésű dízelmotor dolgozik változó geometriájú turbóval. A Magyarországon szimpla, nyújtott és dupla kabinos kivitelben kapható D-Maxhoz alapáron jár a 100 km/óráig kapcsolható összkerékhajtás. A nettó 7 999 000 Ft-os alapmodell a 6 fokozatú kézi váltó mellett felezőt is kínál, automatikus váltó csak a nyújtott és a dupla kabinos modell esetében, a legmagasabb felszereltséghez rendelhető 700 000, illetve 400 000 Ft felárért.