Még 2013-ban dobták piacra az FCA konszern hátsó/összkerékhajtású padlólemezére épülő Maserati Ghibli nevű sportszedánt, amely egészen mostanáig változatlan formában készült. Mostantól kezdve Luxury és Sport csomaggal lehet feldobni a megjelenést, de kétféle Carbon kiegészítő csomag is választható.
Amíg a 3,0 literes dízelmotor változatlanul 250 vagy 275 lóerős teljesítménnyel készül, a 3,0 literes V6-os biturbó benzines alaphelyzetben 20 lóerővel lett erősebb, 350 LE/500 Nm a teljesítménye, míg az S modellben továbbra is 410 LE/550 Nm a teljesítménye. Egyedüli változásként a gyengébb benzines végsebessége 267 km/h-ra emelkedik.
A műszerfal újdonsága a nagyobb méretű központi kijelző, amelynek következtében több fizikai kapcsoló is megszűnt. Az új kijelző mellett immár Android Auto és Apple CarPlay is fut a készüléken. Új elem a torlódássegéddel (megállásig fékez és újraindít) kiegészített távolságtartó tempomat, a vészféksegéd.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!