A Suzuki piacvezetőként magabiztosan uralta az egész évet, immár több mint 14 százalékra növelte részesedését a hazai személyautópiacon. Az új Swift Sporttal bővülő kereskedelmi választék mellett a siker elsősorban a népszerű hazai gyártású modellek értékesítésének köszönhető. A 2018 szeptemberében megújult Vitara menetelése töretlen, az elmúlt évben is a magyar vásárlók első számú kedvence volt a modell, összesen 11 127 talált gazdára.
A Datahouse újautó-eladási statisztikái alapján tavaly hazánkban 19 292 Suzuki személygépkocsit regisztráltak, ami az összes forgalomba helyezett személyautó – 136 601 darab – 14,1 százaléka. A teljes piac 17,5 százalékkal bővült, ezen belül a Suzuki volumen alapon 27,24 százalékkal, ezzel húzta felfelé a piac eredményeit. Így 2016 és 2017 után, zsinórban harmadszor is rekordértékesítéssel zárta az évet a Suzuki itthon. A márka magyarországi piaci részesedése a 2017-es 13 százalékról 14 százalék fölé emelkedett a 2018-as esztendőben, vezetve a teljes hazai személygépkocsi piacot.
A 2015 tavaszán bevezetett és a 2018 szeptemberében megújult Vitara 21,8 százalékos szegmensrészesedésével verhetetlen, hiszen toronymagasan vezette a sport-szabadidő (SUV) kategóriát és ezzel együtt a személyautók mezőnyét az elmúlt esztendőben is. A modellből 2018. január 1-je és december 31-e között 11 107-et regisztráltak. Nagyon szépen teljesített a középkategóriában a másik itthon gyártott modell, az SX4 S-Cross is, amely egyre kedveltebb mind a privát, mind pedig a flottavásárlók körében. Az év végéig összesen 4982 kelt el belőlük Magyarországon, így 13 százalékos piacrészesedéssel a 2. helyen áll a C szegmensben. A teljes személyautó piacon a TOP 3 modellben élen a Vitara, 3. helyen pedig az SX4 S-Cross áll.
A SUZUKI NEXT 100 üzleti terv keretében megújult, Japánban gyártott Swift Sport mutatkozott be nyáron nagy sikerrel Magyarországon. A további Suzuki típusok közül a Swiftből 1302, az Ignisből 559, Balenóból 765, Jimnyből 47, valamint Celerióból 510 darabot adtak el 2018 folyamán. A B szegmensben szereplő Swift, Ignis és Baleno együttes piacrésze 12,55 százalék. A kereskedelmi szempontból kiemelkedően sikeres esztendő eredményei az esztergomi Magyar Suzuki értékelése szerint azért is adhatnak külön okot a büszkeségre, mert a 2018-ban életbe lépett, új emissziómérési eljárás hatásaként átalakuláson ment keresztül az európai és természetesen a hazai autógyártás is. A szigorítás következményeként az év utolsó negyedében csökkent a forgalomba állított autók száma az Európai Unióban a tavalyihoz képest.