Amikor 13 évvel ezelőtt befejezték a Lincoln Continental típusának gyártását, már nyoma sem volt annak a pompának, ami az első évtizedekben jellemezte a sorozatot. A márka középkategóriás típusaként búcsúzott a legendás név, amely jövőre tér majd vissza, de akkor már csúcsmodellként – mind a Lincoln, mind a Ford konszern számára.
Ismerős azonban a látvány, a tetőív erősen emlékeztet az Audi típusokra, az oldalfal domborításával Bentleyken találkoztunk már korábban. Mindezt nagy méretű, a márkajelzést büszkén viselő hűtőráccsal és egyszerű hátsó résszel egészítik ki – utóbbival kapcsolatban rögtön felhördültek a rajongók, hiszen bármennyire is elszürkült a végére a megjelenés, azért jelzés értékűként megtartották a típus jellegzetességének számító pótkerék-domborítást a csomagtérfedélen. Ez utóbbi most teljesen hiányzik.
A márka által valaha használt legfinomabb anyagokat találjuk a belső térben – ez sokat nem mond, hiszen az amerikai autók kopogósan kemény műanyagját nem nehéz felülmúlni -, de bőven van bőr és alcantara az üléseken és az ajtókárpiton, a műszerfal nagy részt meg egyszerűen lekrómozták, amivel ugye a műanyagot is nagyon jól lehet álcázni. Előre 30 irányban állítható ülések kerültek, ebben benne van a ketté osztott ülőlap is, amelynél lábanként tudja az ember állítani a dőlésszöget. Az anyósülés gombnyomásra megszűnik, amikor a jobb hátsó ülés fotelággyá alakul.
A Continental technikájával kapcsolatban még nem sokat árult el a Lincoln, mindenféle segéd elérhető lesz az autóhoz, amelynek motorterében egy, a márka-számára készített 3,0 literes V6-os EcoBoost dolgozik. Azt, hogy mely kerekek hajtottak, vagy hogy milyen irányban építik be az erőforrást, semmit nem árultak el.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!