A Mini már egy ideje kínál akkumulátoros-elektromos átépítést a klasszikus karosszériába, de úgy ítélték meg, szükség van némi hírverésre ezzel kapcsolatban. Nem néztek új partner után, hanem az aktuális villanymotoros Mini átépítésében szerepet vállaló Sir Paul Smith divattervezőhöz fordultak, akinek az irányításával szintén minimalista stílusú, de a Strip-nél színesebb autó lett a végeredmény.
A kiindulási alapot egy 1998-ban gyártott Mini Paul Smith Limited Edition jelentette – ebből mindössze 1800 példányt gyártottak. Teljesen lecsupaszították a karosszériát, majd a divattervező kedvenc ingjéről vett kék színre fényezték le, ezzel éles kontrasztban áll a villanymotoros hajtást rejtő doboz élénkzöld színe. Az utastérben levehető kormánykerék könnyíti meg a ki- és beszállást, okostelefon-rögzítésre a műszerfalon elhelyezett mágnes szolgál, amelyre a megfelelő védőtok segítségével helyezhető a készülék.
Az utastérben a lehető legtöbb elhagyható felszerelésről lemondtak, így kerültek újrahasznosított gumi szőnyegek az egyébként csupasz padlóra, de a műszerfalon is minimalista kapcsolókat látunk. Az első kerekeket hajtó villanymotor csúcsteljesítménye 98 lóerő, a nyomatékkal vagy a hatótávolsággal kapcsolatban nem közöltek adatokat.