A technikára összpontosították a modellfrissítést a BMW i8-as esetén, a forma legnagyobb újdonsága, hogy imár gombnyomásra nyitható vászontetővel, Roadsterként is megvásárolható a plug-in hibrid sportkocsi. A tető 50 km/h-s tempóig működtethető, a folyamat 15 másodpercig tart; nyitást követően a hátsó szélvédő 30 mm-rel megemelkedik, szélfogóként csökkenti az utastér huzatját. A Roadster csak 60 kg-mal nehezebb a kupénál.
A belső égésű erőforrás továbbra is az 1,5 literes háromhengeres turbó, amelynek 231 lóerőre emelkedett a teljesítménye, az égésfolyamat optimalizálása alacsonyabb károsanyag-kibocsájtást eredményez. A villanymotor már 143 lóerős, a korábbi 70 helyett már 105 km/h az elektromos csúcssebesség, új fejlesztésű az akkumulátor, amely 7,1 helyett már 11,6 kWh kapacitású – ebből 9,4 kWh-t használ az autó. Ez a kupénál 55, a Roadsternél 52 km megtételére elegendő energia a szabványos mérési ciklus szerint.
Az immár 374 lóerős rendszerteljesítmény 4,4 illetve 4,6 másodperces 100-as sprintre elég, a végsebesség elektronikusan korlátozott 250 km/h, a szabványos fogyasztás 1,9 és 2,1 l/100 km. A BMW i8 modellfrissítése során a felfüggesztést is áthangolták, az új 20 colos kovácsolt alufelnik darabonként 1 kg-mal könnyebbek a korábbiaknál.