A kifejezetten versenyautónak kifejlesztett McLaren 570S GT4-es versenyautóval párhuzamosan folyt az 570S Sprint fejlesztése, amely valahol fél úton van az igazi versenygép és az utcai 570C Coupé között. Azoknak készül, akik ki akarják próbálni autójukat versenypályán, de nem akarnak versenyezni, hanem csak a nagy tempójú körözést élvezik.
Itt is a karbonból sütött MonoCell II biztonsági utascella köré építik fel a járművet, és a 3,8 literes V8-as biturbó is ugyanaz, mint azokban. Azonban a teljesítményleadást optimalizálták az utcai autóhoz képest, viszont megtartották annak 7 fokozatú, dupla kuplungos váltóját, nincs szekvenciális váltó. A Pirelli slick abroncsokat központi kerékanyás felnikre szerelik, a felfüggesztés komponensei állíthatóak.
Az aerodinamikai csomag is ugyanaz, mint a GT4-es versenyautón, az utasteret azonban nem pakolták ki annyira; masszív bukókeret övezi a verseny kagylóülést, de megtartották az utcai autó menetstabilizálóját, amely jelen esetben Nedves, Sport és Pálya fokozatokban használható, illetve ki is kapcsolható. A McLaren egyébként a vásárlást követően bármikor elvégzi az ügyfél kérésére az igazi GT4-es versenyautónak megfelelő átépítést, szóval aki már alaposan megismerte az 570S Sprintjét, az befizethet a következő lépcsőfokra.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!