Öt éve van a piacon a Fiat Panda harmadik generációja, és az olaszok úgy ítélték meg, jól fogy az még ma is, ezért nem is nagyon akartak hozzányúlni. Persze vannak olyan dolgok, amivel nem lehet várni, például a legújabb Uconnect fejegység, ami a Lounge, 4×4 és Cross felszereltségnél alapból ott van a fedélzeten. Az okostelefon-társítási lehetőségek mellett egy Panda Uconnect nevű alkalmazást is készítettek, amellyel távolról lehet vezérelni a fejegységet de például képes megjeleníteni az autó helyzetét is a csatlakoztatott mobilkészüléken.
Ezen kívül a modellév-váltásoknál megszokott újdonságokkal szolgál a Panda, új dísztárcsa jár az Easy szinten, új a 15 colos könnyűfém felni és van két új karosszériaszín is: az egyszerű Amore Red és a Colosseo Grey metálfény. Az utastérben a Uconnect megjelenése mellett az üléskárpitok a és kormánykerék jelzik a változást. Utóbbiról azt írja a sajtóközlemény, hogy kívánatos a tapintása és a kettős küllő javítja az ergonómiát. Az analóg műszerek átalakított grafikája javítja az olvashatóságot.
Nincs új a motorok/hajtásláncok között, természetesen az összes erőforrás teljesíti az Euro 6-os normákat. Az 1,2-es 69 lóerős négyhengeres benzin vagy benzin/autógáz üzemmel kérhető, a 0,9 literes kéthengeres turbó benzinnel 65, 85 vagy 90 lóerős, benzin/földgáz üzemű változata 80 lóerős, és ott van még az 1,3 literes, 95 lóerős turbódízel is a választékban.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!