Megpróbál új formai elemeket meghonosítani az X-modellsorozatán belül a BMW, az első próbálkozást pedig a Párizsi Autószalonon bemutatott X2-es tanulmány jelenti. A keresztmotoros padlólemezre felépített szabadidő-autó kupénál praktikus szempontokat is szem előtt tartottak a forma megrajzolásakor, így a nem ferdehátú lett a befejezés. A normál X1-eshez képest mégis teljesen új a megjelenés, rövid a hátsó túlnyúlás, vastag a C oszlop és kicsik az ablakfelületek is.
Króm helyett szálhúzott alumínium-betétekkel dobják fel a megjelenést, még a külső tükrök tartói is ebből készülnek, a C oszlopon megismétlik a kocsi elején-hátulján látható márkajelzést. Fényezéssel jelzik, hol képzelik el az egyébként műanyag alsó védőszoknyát, a kerékjáratokban hatalmasnak tűnnek a 21 colos felnik. Adrian van Hooydonk vezetésével újratervezték a veséket is, amelyek lefelé szélesednek. Az X2-es tanulmány műszaki részleteiről semmit nem árult el a BMW, és a belső terét se ismerhetjük még meg, de nagyot nem tévedünk, ha valamikor jövő ilyenkorra jelezzük előre a sorozatgyártású változat leleplezését.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!