A frissítés előtt a Huracán Performante csúcsmodellként koronázta meg a Lamborghini belépő modellsorozatát, a fejlesztőmérnökök pedig úgy ítélték meg, hogy ez épp csak elég lesz a folytatáshoz. A 640 lóerő (8000/perc) teljesítményű és 600 Nm (6500/perc) nyomatékú, Győrben gyártott 5,2 literes V10-es könnyen elbánik az 1422 kg tömegű karosszériával, a 0-100 km/óra gyorsulás 2,9 másodperc alatt megvan, a 0-200 km/óra 9 másodpercig tart. A csúcssebesség meghaladja a 325 km/órát, a fékút 100 km/órás tempóról mindössze 31,9 méter.
A nagyobb teljesítmény mellett az új menetdinamika-szabályzó rendszer is növeli az élményt, a korábbinál gyorsabb vezérlőegység az összkerékhajtás nyomatékelosztását, az új hátsókerék-kormányzást és természetesen a menetstabilizálót is befolyásolja, ráadásul nemcsak válaszol a történésekre, de a mérnökök által megírt algoritmusok segítségével előre is gondolkodik. Mindehhez új giroszkópokat és gyorsulásérzékelőket helyeztek el a tömegközéppontban, és az elektronikus vezérlésű lengéscsillapítók is gyorsabbak az eddigieknél. A Strada esetén könnyű vezethetőséget ígérnek, a Sport esetén már játszani is lehet egy kicsit, a Corsa üzemmód választásakor pedig megvadul a Huracán EVO, utóbbit csak versenypályára ajánlják.
Nagyobb légbeömlők kerültek az átformált első lökhárítóra, az első légterelő-perem is élesebb lett, oldalt a felnik jelentik a változást. Hátul aztán megvadultak a formatervezők, innen nézve – mintha lenne esély a megelőzésre… – lehet a legkönnyebben felismerni az újdonságot. Teljesen új az alsó burkolat, amelynek köszönhetően úgy sikerült növelni a leszorító-erőt, hogy csökkent a légellenállást. Az utastérben az első ülések között elhelyezett, 8,4 colos képátlójú érintőképernyő jelenti a változást, amely mindenféle kütyüpárosítási lehetőséget kínál, a hangvezérlés a Siri segítségével működik. Extraként kétkamerás (út/utastér) telemetria-rögzítő berendezés is kérhető nagy kapacitású merevlemezzel.