Még 2017-ben mutatták be a Chevrolet FNR-X nevű tanulmányát, a betűkkel a Find New Roads, azaz találj új utakat kifejezésre utaltak. Most, 5 évvel később itt a szériamodell, amely Seeker, azaz kereső névre hallgat, mintha még mindig nem tudnák, hogy pontosan milyen útra is akarnak rátalálni. Arról nem beszélhetünk, hogy új utakon jár az autó, hiszen a hátsó rész kialakítása szinte tökéletes mása az európai Nissan Micra hátsójának; nem lehet majd összekeverni az autókat, hiszen földrajzilag eltérő helyen forgalmazzák őket.
A Chevrolet Seeker egy 4,6 méteres szabadidő-autó, amelynek először a sportos RS változatát ismerhettük meg, az alap megjelenés is hasonlóan látványos lesz, legfeljebb a légterelők mérete és a felni átmérője (most 18 col) csökken majd. A műszerfalon 2 darab 10,25 colos képernyőt találunk, a központi érintőképernyőt 9°-kal a vezető felé fordítják, a fejegység a SAIC-cal közös fejlesztésű, a Xiaoxue nevű operációs rendszert használja és kínaiul hangvezérléssel is kezelhető. Noha teljesen új modellről van szó, nyoma sincs elektrifikációnak, a Chevrolet Seeker kerekeit 1,5 literes, 180 lóerős turbómotor hajtja fokozatmentes automatikus váltón keresztül; később plug-in hibrid hajtás megjelenése valószínű.