Japánban október elsején kezdik a Toyota Camry E-Four változatának forgalmazását, ez a kivitel a hibrid hajtású modell alapján készül elektromos hátsó tengellyel kiegészítve – a rendszerteljesítmény a hátsó kerekeket hajtó villanymotor 7 lóerejével kiegészülve 211 lóerőről 218 lóerőre emelkedik. Ahogy a hasonló Toyotáknál, itt is leginkább az indulás segítésére szolgál az összkerékhajtás.
Ezzel párhuzamosan egy másik újdonság is megjelenik a Toyota Camry belsejében, ugyanis az eddig elérhető mellett egy másik, nagyobb tudású fejegységet is lehet választani. Ennek a kijelzőjét kiemelik a középkonzol burkolatából, de érdemben nem nagyobb, mint eddig, csak a gyorsbillentyűk egy kicsit rendezettebben sorakoznak a két oldalán, amúgy az összes fejegység online-szolgáltatásokkal, valamint Andoid Auto és Apple CarPlay kapcsolódási lehetőségeket tud.