Az USA nyugdíjasai a hátsókerékhajtású, alvázas cirkálók kimúlását követően a Toyota Avalonra nyergeltek át, ezért is furcsa egy kicsit, hogy az új generációt kifejezetten sportosra vették.
Nem csak a karosszéria lett dinamikus megjelenésű, de van sport-üzemmód, és az a kormányon elhelyezett fülekkel vezérelhető az automatikus váltó, ha épp kanyarvadászattal foglalkozna a sofőr. A karosszéria rövidebb a korábbinál, 4,96 méter hosszú, a 2,82 méteres tengelytávolság változatlan – elöl, hátul és a csomagtérben is több a hely.
Az év vége felé kezdődik az Egyesült Államokban fejlesztett Toyota Avalon sorozatgyártása, az autóhoz választható erőforrásokat csak később nevesítik.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!