A TagAZ nevű orosz autógyártó legemlékezetesebb fejlesztése az Aquila nevű sportkupé volt, de az se tudta megmenti a csődtől. A cégtulajdonos, Igor Paramonov fia, Mihail Paramonov Franciaországba vitte a fiatalos járművet is, amelyet aztán MPM márkanév alatt kezdtek gyártani, eleinte 1,6-os Mitsubishi szívómotorral, nemrég pedig a PSA 1,2 literes turbómotorjára váltottak és Erelisre cserélték a típusnevet.
Most, hogy csődbe ment a vállalkozás, Mihail Paramonov elárulta, hogy milyen projekteken dolgoztak. Elsőként az Erelis kupé akkumulátoros-elektromos változatát akarták piacra dobni, már el is készültek a prototípussal, amely a Renault Zoé technikáját kapta; a piacon támogatás előtt 30 ezer eurós árat tartottak volna reálisnak. Szintén a 30 ezer eurós árat említették a brazil és dél-afrikai piacra szánt páncélozott modellel kapcsolatban, amelynél kevlárlapokat helyeztek a műanyag karosszérialemezek alá, és 22 mm vastag üvegeket használtak volna; ez a megerősített futóművön, illetve az ahhoz szükséges forrás hiányán akadt el. Az Erelis kupé sportváltozatán is dolgoztak, a kínai Dongfengtől vették volna a 180 lóerős turbómotort – a PSA Csoport kínai partnerének négyhengerese az 1,2-es turbómotor helyére változtatások nélkül belement volna.
Két új modellel is bővítették volna a választékot, a Solis nevű városi mikroautót 10-12 ezer euróért akarták forgalomba hozni, a Vultus nevű szabadidő-autó első prototípusának már a karosszériavázát is elkészítették, amelyre az Erelishez hasonlóan műanyag karosszériát húztak volna. Ekkor ment csődbe az MPM Motors, amely mintegy ezer kupét gyártott az európai piac számára – 800-at Mitsubishi szívómotorral, 200-at PSA turbómotorral. Az új modellekkel akartak volna komoly autógyártóvá válni, de erre már nem kerül sor.