Az új nagy méretű padlólemezre felépített Ford Galaxynál a leghátsó sorba bemászó utasoknak több helye van, ha mégis inkább csomagtérre van szükség, akkor a raktér bal oldalán elhelyezett gombot megnyomva lehet a padlóba eltüntetni a két hátsó ülést – a középső sornál még manuálisan kell végezni ezt a munkát. Az elöl utazók a feláras multikontúr-ülések megrendelését követően akár masszázst is elvezhetnek menet közben.
A formával kapcsolatban nincs nagy újdonság, az S-Max édestestvérénél magas övvonal, hatalmas méretű ablakok adják meg az alaphangot, és a lökhárítók kialakítása se olyan agresszív. Egyébként technikailag ugyanazt tudja a Galaxy, mint a másik, azaz elérhető lesz az Intelligens Sebességkorlátozó, az új független hátsó felfüggesztés pedig a hátul utazóknak biztosít nagyobb kényelmet. Arra is figyeltek, hogy a manapság az emberekkel utazó rengeteg kütyünek is legyen tárolóhelye az utastérben, az első ülések között található a médiaeszközöket fogadó doboz.
Két benzin- és egy dízelmotor alkotja majd a kínálatot, igaz, utóbbi rögtön négyféle teljesítménnyel is kérhető lesz. Utóbbinál 120, 150 vagy 180 LE lehet a teljesítmény egy turbóval, a két turbós változat 210 LE/450 Nm-t tud. A kis benzines az 1,5 literes EcoBoost 160 lóerővel, a csúcsmotor a 2,0 literes EcoBoost 240 lóerővel. Az új Ford Galaxy egyébként már Spanyolországban, Valenciában készül.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!