Mexikóban egyszer már könnyes szemmel elbúcsúztatták az európai negyedik generációs Golf alapjára épített lépcsős hátú autót, most azonban az egykor Jetta (mifelénk Bora) néven forgalmazott autó Clasico néven újra szerepel az árlistában.
Sok minden nem változott, az új orr épp csak annyi bosszúságot okoz a tulajdonosoknak, hogy ütközés után nem tudnak bontott alkatrészekből dolgozni, egyébként jól felismerhető maradt az autó. A motorkínálatban is jól bevált négyhengereseket találunk, az alapmotor a kétliteres, nyolcszelepes 115 lóerővel, amelyet felár ellenében az 1,9 literes, 100 lóerős TDI-re cserélnek. Aki száguldozni szeretne, annak az 1,8 literes, 180 lóerős turbómotort adják. Az összes motorhoz ötfokozatú, kézi kapcsolású váltó jár alapáron, amelyet hatfokozatú, hagyományos automatára cserélnek felár ellenében.