A BMW mindig kínált különleges modellváltozatokat az M3-as vásárlóknak – Evolution, Sport Evolution, GT, CSL, GTS, CRT -, és noha a kupé immár M4 néven fut, ezt a hagyományt folytatni fogják. A BMW M4 GTS tanulmány valójában nem más, mint a pár hónapja megmutatott MotoGP felvezetőautó más megjelenéssel.

Ez lesz majd az első, közúti használatra is alkalmas BMW, amely vízbefecskendezéssel rendelkezik, igaz, egyelőre még nem árulták el, ez a műszaki megoldás milyen előnyökkel jár, azaz hány lóerővel növeli a teljesítményt. Ezenkívül a hátsó lámpákban is szerves fénykibocsájtó diódák világítanak. Az első- hátsó légterelő állítható, de nem gombnyomásra, hanem ehhez szerelés szükséges, és a motorháztetőhöz hasonlóan ezek karbonból készülnek.

Nagyobb méretű légbeömlőket kapott az első lökhárító, a kerékjáratokban a 666 M elnevezésű felniket látjuk 19 colos pántátmérővel, elöl 9,5, hátul 10,5 colos szélességben. A mérnökök szerint az elöl 265/35, hátul 285/30 méretű Michelin Pilot Sport Cup 2 abroncsok ideálisak az M4 GTS dinamikus tulajdonságainak hangsúlyozására. A karosszériát borító mattszürke metálfénnyel kapcsolatban még mindig arra kell ügyelnie a kedves ügyfélnek, hogy azt tilos gépi mosóban tisztítani, mert kifényesedik.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!