Még februárban, az emeletes lakóautóval együtt debütált a Maxus V90-es tárgyalóbusz változata, de csak most lett megvásárolható. Kívülről az árulkodik, hogy az egyébként a típushoz nem elérhető fekete színre fényezik a karosszériát, az utastérben a műszerfal felső részének kivételével (innen jön elő az utasoldali légzsák) valódi bőrrel kárpitoztak át minden felületet; ez a hangszigetelést is javítja.
Az egykori raktérben 4 darab fotelt helyeznek el, ezek között van egy kivehető asztal – a második sor ülései menetirányba fordíthatóak, így egyszerre négyen figyelhetik a tetőből lenyúló, 24 col képátlójú monitort. Az utólagos extrák közé tartozik az 5G kommunikációra képes rendszer, aminek a segítségével menet közben lehet videókonferencián részt venni az autóval. Utóbbira gondolva került a hátsó rész plafonjára szórt fényt adó megvilágítás. Műszakilag nincs változás a Maxus V90-esnél, ugyanaz a GM-től származó 2,0 literes dízel (Európában az Opel használta) kerül az orrba, mint a többinél – egy turbóval 163 LE/375 Nm, két turbóval 218 LE/480 Nm –, de csak a 6 fokozatú automatikus váltó választható, a kézi kapcsolású váltóhoz hasonlóan le kell mondani a villanymotoros – 204 LE/310 Nm – hajtásról is a tárgyalóbusz esetén.