Egy kicsit megfáradt a Honda által kifejezetten az észak-amerikai prémiumszegmens meghódítására létrehozott Acura márkája, az NSX sportkocsin kívül nincs igazán egyedi termékük, kicsit más megjelenéssel, kicsit több extrával kínált Honda típusokra szürkült mára a választék. Ezen azonban változtatni akarnak, frissítik a megjelenést és egyedi hajtásláncokat is kínálnak majd.
A Detroiti Autószalonon jelentették be az RDX szabadidő-autó új generációját, amely 2,0 literes benzines turbómotort kap, 10 fokozatú automatikus váltót és SH-AWD összkerékhajtást, ami a nyomatékot hátul kerekenként is képes irányítani. A karosszéria minden eddiginél több helyet kínál az utasoknak, és említést érdemel még az itt debütáló Acura True Touchpad nevű érintőképernyős fejegység, amelynél tiszta lappal indult a fejlesztés annak érdekében, hogy a modern kütyükhöz szokott felhasználóknak ösztönös legyen a kezelési élmény.
A márka sportosabbra veszi az irányt, amelyet jól jelez, hogy a közeljövőben egy, kifejezetten az Acura számára kifejlesztett, biturbó V6-os is megjelenik majd a kínálatban, amihez rögtön az RDS-ben debütáló, a korábbinál 150 %-kal több nyomatékot irányítani képes SH-AWD összkerékhajtást is adják majd. Ezen kívül még feltámasztják a kétezres évek közepén a sportosabb megjelenésű modelleket jelző A Spec nevet.