Első és legfontosabb újdonság a Cadillac ELR nevű kupéval kapcsolatban, hogy a GM végre beadta a derekát, és elismerte, hogy az autó (és ezáltal a Chevrolet Volt és az Opel Ampera is) egy konnektorról tölthető hibrid, hiszen 204 lóerő rendszerteljesítményről beszélnek, a rendszernyomaték 400 Nm. A hajtás egyébként nem változott, a fő elektromotor teljesítménye 150 lóerő, van egy kiegészítő (egyébként generátorként működő) elektromotor 15 lóerővel, és az utóbbihoz csatlakozó 1,4-es, benzinmotor 83 lóerővel.
Kissé zömök lett a karosszéria, amelynél eltalálták az arányokat, de nem ár megemlíteni, hogy a felnik bizony 20 colosak. A 2695 mm-es tengelytávolság ellenére csak 2+2 személyes lett az utastér, legalább beismerik a valóságot, és nem próbálják meg négyszemélyesnek eladni az autót. Arról nem is beszélve, hogy a két golfzsák csak az után fér el az autóban, hogy a hátsó üléseket lehajtják…
A jó vezethetőség érdekében az egyes Opelekből ismert HiPerStrut rugóstagos első- és a Watt rudazatos hátsó felfüggesztést kapja a Cadillac ELR, és a vezetési élmény javítása miatt a kormányon lévő kapcsolóval extra erejű motorfékre (fokozott energia-visszatáplálás) is számíthat a sofőr. A T alakú akkumulátorba egy feltöltéssel mintegy 56 km megtételére elegendő energia tárolható, a további több száz kilométert már a benzinmotor adja.
2014 elején lesz megvásárolható a Cadillac ELR, várhatóan az európai kínálata is bekerül majd nem sokkal ezt követően.