Phil Abbott nem új szereplő az autóépítés világában, hiszen alapítója volt a Radical Sportcars márkának, most pedig életre hívta a Revolution Racecars nevű céget, amelynek első modellje a Revolution nevű pályaautó lesz. A fejlesztés fontos eleme volt az olcsó üzemeltetés, ezért választották a Ford-eredetű 3,7 literes, 300 lóerős V6-os szívómotort, amelyen csak 100 üzemóra/10 000 km megtétele után kell nagyjavítást végrehajtani.
A váltó hatfokozatú, szekvenciális, amelyet a kormányról lehet vezérelni. A karbon cellát Németországban készíti a DD-Compound nevű cég saját szabadalmaztatott eljárásával, a tömeg mindössze 675 kg. Az utastér kialakításánál odafigyeltek arra, hogy két ember kényelmesen elférjen egymás mellett – így gyakorlatilag szabadon választható a jobb/balkormányos kialakítás -, extraként kérhető lesz monoposto-utascella is. A versenyautók világában olcsónak számít a Revolution megcélzott, 100 000 fontos vételára.