Mostanra már kialakult a Volkswagen konszern márkáinak saját arculata-piaci pozicionálása, de a németek nem akarják kihagyni a következő évek legdinamikusabban fejlődő piacát, az olcsóautókét sem. Az új piaci kategóriába nem egy aktuális márkanévvel lépnek be. Nem tudni, hogy új nevet találnak ki, vagy netán egy meglévőt elevenítenek fel.
Indiában a helyi gyártású Polo és Vento (lépcsős Polo), Kínában hamarosan egy Seat Toledo méretű olcsóautó, Európában egy 5-7000 euró közé belőtt típus alkothatja az új almárka kínálatát. Az biztos, hogy az európai emberek miatt nem lehet túl kicsi az autó, épp ezért alaposan meg kell majd gondolni, mit is tudnak kihagyni az autóból ahhoz, hogy a megcélzott árszintet tartani tudják. Azt is fontosnak tartják, hogy mindenhol a helyi piac igényeihez igazítsák majd az autókat. A Volkswagen Up! a brazil piacon például ötszemélyes utastérrel és nagyobb üzemanyagtankkal jelenik majd meg.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!