Nagyon elégedettek a Citroënnél a DS3-as eddigi sikerével, ennek megfelelően a modellfrissítés során nem is nyúltak a megjelenéshez. Épp csak a fényszórókat cserélték le, amitől a gyár megfogalmazása szerint hipnotikus lett a tekintet. Aggódni nem kell amiatt, hogy ezután tucatszáma gázolják majd el a DS3-sofőrök az előttük megdermedő gyalogosokat, rendelhető lett a városi féksegéd, amely 30 km/órás sebességig képes megállítani az autót, ha akadályt észlel.
Az új fényszóróban három LED-es és egy xenon vetítőlencse kapott helyet, no meg futófényes irányjelző; a bevilágított terület nagyságának megtartása mellett csökkenteni tudták a fényerőt, úgyhogy nem kell már a törvény által 2000 lumen fénykibocsájtás fölött kötelezően előírt fényszórómosó. Az első lökhárító két oldalán álló LED-es menetfény változatlanul ott van a fedélzeten.
Az utastérben csak finomították a dolgokat, lézergravírozott műszerfalbetét is kérhető, amihez rögtön szitanyomással díszített hátsó oldalablakot is lehet párosítani – mindkét helyen Párizs nevezetességeit láthatja a tulajdonos. Új a kínálatban még a gyöngyházfehér karosszériaszín, és van egy új 17 colos könnyűfém felni is.
A motoroknál annyi a változás, hogy az 1,6 literes HDi immár BlueHDi-ként is készül, 100 vagy 120 lóerős teljesítménnyel kérhető az Euro 6-os tisztaságú négyhengeres, ami 3,0 és 3,6 l/100 km-es szabványos átlagot produkál. Az 1,2 literes, háromhengeres benzines alapmotor mostantól 5 fokozatú robotizált váltóval is elérhető, az ETG váltós e-VTi szabványos átlaga 4,1 l/100 km.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!