Az Egyesült Államokban a hatvanas-hetvenes években volt az aranykora a különösen hosszú karosszériájú autóknak, amelyekkel jellemzően repülőtereken fuvarozták az embereket; egyszerűen nem voltak személyszállító kisbuszok a piacon. Aztán változtak az idők, és a nyolcajtós limuzinok kora véget ért. Itt jön a képbe a Toyota, aki a SEMA tuningshow-n állítja ki a Tundrasine nevű alkotást.
Két darab Tundra 1794 Edition 4×4 CrewMax pickupot áldoztak fel a nyolcajtós limuzin-teherautó megépítéséhez, a nagy műtét során 229,1 centivel nyújtották meg a tengelytávolságot, a karosszéria teljes hossza így már 810,5 centire növekedett, a magasság és a szélesség változatlan maradt. A saját tömeg azonban jelentősen emelkedett, az 1310 kg-os hízókúra eredményeként üresen is 3619 kg-ot nyom a mérlegen a Tundrasine. Az 5,7 literes V8-as motorhoz és az erőátvitelhez nem nyúltak egy extrahosszú kardántengely beépítésén kívül.
Amíg a hernyószerű karosszéria külseje meglehetősen eseménytelen, a belső tér annál látványosabb lett a tetőtől-talpig tartó barna bőr kárpittal, a hatalmas fotelekkel, a változtatható hangulatvilágítással és a mindenféle szórakoztatóelektronikával. Erről egyébként szűkszavúan csak annyit mondanak a sajtóközleményben, hogy a Tundrasine belseje sofőrös kialakítású, azaz mindent megtesznek annak érdekében, hogy az utasok szórakozását biztosítsák.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!