Kifejezetten Európának készül a második generációs Juke, amelyet a Renault kisautó-padlójára építettek fel, és így csak idő kérdése volt, mikor kapja meg a közös fejlesztésű hibrid hajtást. Amíg a Renault márkánál E-Tech Hybrid a név, a Nissannál egyszerűen Hybrid a jelzése a két villanymotort és 1,6 literes szívómotort használó rendszernek, ami körmös tengelykapcsolón keresztül hajtja az első kerekeket. A belső égésű motor (94 LE/148 Nm) és a nagy teljesítményű villanymotor (49 LE/205 Nm) a Nissan gyártmánya, az indítógenerátor (20 LE) és a váltó a Renault terméke – az indítógenerátor elsődleges feladata, hogy a fordulatszámokat szinkronizálja –, a rendszerteljesítmény 143 LE/353 Nm.
A jelenleg egyedüliként elérhető 1,0 literes turbómotornál (117 LE) 40%-kal alacsonyabb szabványos fogyasztást ígér az új hajtás, amellyel a városi fogyasztásmérési cikluson a táv 80%-át elektromos módban teszi meg a Juke – pontos adatokat majd a hivatalos mérések elvégzése után adnak közre. A csomagtérpadló alá építik be az 1,2 kWh kapacitású folyadékhűtésű akkumulátort, amitől annak térfogata 68 literrel 354 literre csökken. A Nissan Juke Hybrid érkezésével együtt egy új 17 colos könnyűfém felni és az Ariya villanyautóról átvett 19 colos felni is elérhető lesz a típushoz.