Jelenleg elektromos buszokkal van jelen Európában a kínai BYD, azaz Build Your Dream márka, de még az idén piacra lépnek a Tang EV600 szabadidő-autójukkal Norvégiában. Még az idén piacra akarják dobni az egész kontinensen az akkumulátoros-elektromos szabadidő-autóikat, amelyek között egy kisteherautó, egy 7,5 és egy 19 tonnás össztömegű teherautó és egy elektromos vontató is lesz.
A BYD eBus-ok piacvezetőnek számítanak kategóriájukban, ezeknek a kereskedő- és szervizhálózatára építve hozzák az elektromos haszonjárműveket, a személyautók számára külön kereskedelmi hálózatot építenek fel. A BYD Tang szabadidő-autó Kína legnagyobb darabszámban fogyó plug-in járműve, igaz, azt nem közölte a cég, hogy mekkora arányban értékesítik a plug-in hibrid és az akkumulátoros-elektromos változatot; Európába csak utóbbi, az 520 km-es NEDC-hatótávolsággal rendelkező EV600-as modellt hozzák majd. Két változatban kapható a modell, az elsőkerékhajtású alapváltozat 244 lóerős (330 Nm) villanymotort kap, míg az összkerékhajtású 488 lóerős (660 Nm), mindkettőben közös a 82,8 kWh kapacitású akkumulátor.