Korlátozott darabszámban volt elérhető az akkumulátoros-elektromos Fiat 500 piaci bevezetésére készített la Prima modell a kabrióból, és máris elfogytak azok, szóval most megmutatták a zárt karosszériás ferdehátú modellt, szintén la Prima változatban. Panoráma üvegtető borítja az utasteret, ahol a bőrkárpitra a márkanevet varrják, 85 kW-os gyorstöltő van a fedélzeten az összes elérhető vezetőtámogató rendszerrel, és természetesen nem hiányozhat a 10,25 colos képátlójú érintőképernyővel rendelkező UConnect 5 infotainment rendszer sem.
A legkönnyebben a tetőspoilerről lehet megkülönböztetni a zárt karosszériát a nyitottól, utóbbiról ugyanis hiányzik ez az aerodinamikai elem. A „la Prima” kivitel rendelhető lesz a Földet idéző Mineral Grey nevű metál, a tengert megtestesítő Ocean Green gyöngyház, valamint az égbolt előtt tisztelgő háromrétegű Celestial Blue fényezéssel. A debütáló kivitel LED-es fényszórókkal, eco-bőr kárpitozással, 17 colos diamond cut keréktárcsákkal, és krómozott ablakkeretekkel várja az érdeklődőket.
Műszakilag nincs eltérés a la Prima kivitel és a normál modellek között, a 118 lóerős villanymotor óránként 150 kilométerben maximált végsebesség elérését tesz lehetővé, a 0-50 km/óra gyorsulás 3,1, a 0-100 km/óra 9 másodpercig tart. 42 kWh kapacitású az akkumulátor, ami a WLTP-szabvány szerint 320 km-es hatótávolságot biztosít. A 85 kW-os villámtöltéssel 5 perc alatt lehet az átlagos napi használat (50 km) energiaigényét biztosítani, egyébként a 80%-os töltöttségi szint eléréséhez 35 percre van szükség. A la Prima változathoz alapfelszerelés az Easy WallboxTM, amelyet az FCA számára fejlesztette ki az ENGIE EPS, forgalmazását a Mopar az elektromos 500 piacra lépésével párhuzamosan kezdi meg Európában.
Az intelligens adaptív tempomat (iACC) reagál az autók, kerékpárosok, gyalogosok mozgására, és a helyzettől függően lassít vagy gyorsít. A Lane Centering funkció a sáv középpontjában tartja a járművet, amennyiben a sáv szélét jelző festések tisztán azonosíthatók. Az intelligens sebesség-támogató rendszer azonosítja a sebességkorlátozásokat, és javaslatot tesz azok betartására. A városi holttér-figyelő rendszer ultrahangos érzékelők segítségével érzékeli az akadályokat, és a külső visszapillantó tükörben felvillanó háromszög alakú fényjellel figyelmezteti az autóst. Az éberség- felügyeleti rendszer a műszerfalon megjelenő riasztással javasol pihenőt, ha a vezető fáradt. Végezetül a 360 fokos panoráma szenzor madártávlati képen jeleníti meg az akadályokat a parkolás, vagy az összetett manőverek végrehajtása során.
Az Új 500 „la Prima” limitált szériás, csúcsváltozatú háromajtós kivitel EasyWallbox csomaggal 34 900 eurós áron elérhető. Magyarországon az Új 500 „la Prima” változatai júliustól rendelhetőek a Fiat márkakereskedésekben. A teljes kínálat ősztől lesz elérhető.