A McLarennél nagy hagyományai vannak a Long Tail autóknak, az F1 utcai autóból készített versenyautó aerodinamikáját nagyban javította a hátsó rész megtoldása, ami aztán az eredményeken is meglátszott. Most azonban nincsenek ilyen ambíciók, hiszen a 675LT elnevezésű újdonság utcai autó, ennek megfelelően nem is a teljes hátsó részt toldották meg, csak a spoilert.
A 3,8 literes biturbó V8-as teljesítménye jelen esetben 675 LE 7100/perc fordulaton, a maximális nyomaték 700 Nm 5500-6500/perc között. A karosszéria átalakítása nem csak a hátsó részt érintette, de új az orr is a hatalmas alsó légterelővel, extra hűtőlevegő jut a fékekre és a motor hűtőire is. A hátsó spoiler méretének 50 százalékkal megnövelése nem is annyira a leszorítóerő, sokkal inkább a „légfék” hatásának növelését szolgálja.
Az aerodinamika módosítása mellett a tömegből is lefaragtak 100 kg-ot, ami 1230 kg-os saját tömeget jelent. Meglepő módon a 0-100 km/h-s sprint idejében nincs javulás, 2,9 másodperc az érték, mint a 650S-nél, de a 0-200 km/h-s gyorsulást már 7,9 másodperc alatt éri el a McLaren 675LT, ami például 4 tizeddel jobb a nemrég bejelentett Ferrari 488GTB hasonló idejénél. A brit szuperautó csúcssebessége 330 km/h.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!