Thaiföldön már régóta elérhető GR Sport modellként a Toyota Hilux, amely annyira népszerűnek bizonyult, hogy most elkészítették belőle a hátsókerékhajtású kivitelt. Amíg a karosszéria maradt harcias, addig a felfüggesztésről mindez nem mondható el, hiszen nem csak a hasmagasságot csökkentették, de a nyomtávot is, így nevetségesen kicsinek hatnak a kerekek az autó alatt.
Amíg az összkerékhajtású Hilux GR Sport hasmagassága 217 mm, a hátsókerékhajtású modellnél a normál Hilux alá mentek 23 mm-rel, egészen pontosan 164 mm-re csökkentették a hasmagasságot. Az összkerékhajtású modell elöl 1535, hátul 1550 mm-es nyomtávval és szélesebb, 265/60 R18-as abroncsokkal rendelkezik, a hátsókerékhajtású kivitelnél elöl-hátul 1510 mm a nyomtáv, és a kerekek 215/55 R17 méretűek. Ha már a megjelenés nevetséges, két dolognak örülhetnek a vásárlók: a fordulókör átmérője 12,8 méter helyett 11,8 méter, illetve jelentősen kevesebb pénzt kellett fizetniük a sportos teherautó élményért.
Amíg az összkerékhajtású Toyota Hilux GR Sport ára 1 299 000 baht, azaz 11,8 millió Ft, addig a hátsókerékhajtású modellért 889 000 baht-t, azaz 8,1 millió Ft-ot kell fizetni. Mindkét esetben ugyanaz a 2,8 literes, 204 LE/500 Nm teljesítményű dízelmotor van a motorháztető alatt, és a váltó mindkét esetben 6 fokozatú, automatikus.