Még a szakmán belül is kevésbé ismert a német Uedelhoven Studios nevű cég, amely tanulmányok építésében segít az autógyáraknak, például a Hyundai 45, Cupra Tavascan, vagy az Audi AI:Me megvalósításában is fontos szerepet játszottak. A cégnél dolgozó formatervezők még 2015-ben kezdtek el gondolkozni azon, hogyan is lehetne modernizálni a Bugatti Type 35-öst, az eredményt most prezentálták. A többéves alkotómunka során egyébként az autógyárral is tartották a kapcsolatot, tehát jogosan viseli a legendás nevet a gép.
Maga a Bugatti soha nem használta a Type 35 D jelzést, ezzel is arra utal a német stúdió, hogy valami új dologról van szó. A technika mai állása szerint dolgoztak, tehát karbonból készül a karosszéria, és noha megtartották az eredetire hasonlító szivarszerű formát a teljesen szabadon lévő felfüggesztésekkel, nem spóroltak az aerodinamikai elemekkel sem, amelyek a karosszéria alsó részét szélesítik ki. A lámpák apró LED-es darabok, a széles abroncsokkal borított nagy átmérőjű felnik formája az eredeti lemezfelniket idézi.
Természetesen Bugatti-kék színére fényezték a karosszériát, amelyen a krómmal keretezett hűtőrács és a bőrrel-alumíniummal borított utastér a leginkább retrós elem. A műszerfal egyébként a két ülés közötti konzolon elhelyezett három órát jelent, vegyesen analóg-digitális technikával. Az Uedelhoven Studio nem árulta el, milyen hajtás került a Bugatti Type 35 D orrába, ránézésére a modern kori 1500 lóerős 8,0 literes négy turbós W16-osnak nincs ott helye, de a kis méretek és a vélhetően alacsony saját tömeg miatt szerényebb erőforrással is nagy tempóra képes a retró-roadster.