Az egészet a BMW kezdte, majd a Mercedes-Benz is csatlakozott a szabadidő-kupé mozgalomhoz, és most a Volvo tulajdonosa, a kínai Geely is elkészítette a saját, a vetélytársakra megszólalásig hasonlító járművét. Az FY11 néven fejlesztett autó a Compact Modular Architecture építőkészletet használja, ennek megfelelően a technikája is ismerős lehet a svéd gyártó kínálatából.
Az utastérben a legújabb divatnak megfelelően csupa képernyő a műszerfal, a fizikai kezelőszervek a kardánalagúton találhatóak. Nem spóroltak a krómmal és a puha, bőrhatású műanyaggal sem. A hírek szerint kétféle hajtáslánccal kínálják majd az autót, az alapmodellbe a 2,0 literes benzines turbómotor kerül 235 lóerővel és összkerékhajtással, de kezdettől fogva elérhető lesz hálózatról tölthető hibrid is, amelynél az 1,5 literes háromhengeres turbómotor hajtja az első kerekeket és egy villanymotor a hátsókat, tehát virtuális az összkerékhajtás. A nagyközönség várhatóan a Pekingi Autószalonon találkozhat majd az autóval.